Zwroty i reklamacje
Moim celem jest dostarczenie Ci produktu wysokiej jakości, z czystym składem o smaku wartym grzechu. Starannie selekcjonuję produkty, które umieszczam w moim sklepie. Jeśli mimo tego nie masz satysfakcji z zakupu, odeślij produkt(y) według schematu poniżej, a zwrócę Ci pieniądze:
- Jeśli Twoja paczka zaginęła, bądź uległa uszkodzeniu zgłoś to do mnie po przez formularz kontaktowy, zaś w przypadku uszkodzenia paczki zrób zdjęcia. Pomoże to w wyjaśnieniu sprawy z firmą kurierską.
- Zamawiając jakikolwiek produkt fizyczny masz prawo w terminie do 14 dni do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży bez podania jakichkolwiek przyczyn. Proszę o wypełnienia formularza zgłoszeniowego i dołączenie go do paczki zwrotnej, bądź przesłanie w wiadomości email
- Pamiętaj aby zrobić to w terminie do 14 dni, reklamacje po tym terminie nie będą uwzględniane. Paczkę wyślij na adres: Bezglutenowe Jadło ul. K.K. Baczyńskiego 2B 27-600 Sandomierz. Przed wysyłką proszę Cię o kontakt mailowy lub telefoniczny na numer 663 447 364. Ułatwi to proces reklamacji Tobie i mi. Pamiętaj, aby dobrze zapakować odsyłany produkt (produkty). Unikniemy w ten sposób ewentualnego uszkodzenia w transporcie i w konsekwencji odrzucenia reklamacji.
- Produkt który zwracasz musi być kompletny, nieuszkodzony, nie posiadający żadnych widocznych znaków użytkowania. Jego stan musi być niezmieniony, opakowanie nieuszkodzone. W przypadku nie spełnienia w.w. warunków mam prawo nie uwzględnić reklamacji. W takim przypadku poinformuję Cię o odrzuceniu reklamacji telefonicznie bądź mailowo i odeślę w terminie do 7 dni na koszt własny produkt na Twój adres.
- Zwrot pieniędzy za reklamowane produkty otrzymasz przelewem na konto wskazane w formularzu zgłoszeniowym w terminie do 14 dni od daty odebrania przeze mnie przesyłki z reklamowanym towarem. Zwrot obejmuje pełną kwotę jaka została zapłacona za reklamowany produkt, którego reklamacja została pozytywnie rozpatrzona. Produkty odsyłasz na koszt własny.
- Jeśli z mojej winy otrzymasz produkt inny niż w zamówieniu, poinformuj mnie o tym niezwłocznie. Dołożę wszelkich starań aby rozwiązać sprawę w satysfakcjonujący Ciebie sposób. Twoje zadowolenie z zakupów w moim sklepie jest dla mnie priorytetem.
- Przy odbiorze paczki od kuriera zwróć uwagę na jakość opakowania, czy nie przecieka, nie wydziela żadnych zapachów, nie była paczka wcześniej otwierana i ponownie zaklejana oraz czy jest nieuszkodzona. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości masz prawo do spisania protokołu szkody. Protokół musi być spisany w obecności kuriera i przez niego podpisany. Protokół spisany po odjeździe kuriera nie ma żadnej afektywności. Jeśli odbierasz z paczkomatu paczkę która Twoim zdaniem posiada znamiona opisane na początku tego punktu, zrób zdjęcia, najlepiej z datą oraz godziną ich wykonania. Będzie stanowiło to podstawę do reklamacji.