Koszty i terminy dostaw
Chcę, aby produkty które kupujesz w moim sklepie dotarły do Ciebie jak najszybciej i były bezpiecznie dostarczone. Jednym z moich priorytetów jest to, aby wysyłać paczki z zamówionymi produktami „od ręki”. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12 w dni robocze wysyłam tego samego dnia. Proszę miej na uwadze, że zdarzają się zdarzenia niezależne ode mnie, które mogą sprawić, że przesyłka zostanie nadana o dzień później.
- Przesyłki są obsługiwane przez firmę inPost. Dotyczy to przesyłek dostarczanych do paczkomatów jak też tradycyjnych kurierów dostarczających zamówione produkty na wskazany adres.
- Koszt przesyłek jest stały, wynosi 14.99 złotych bez względu na formę dostawy (paczkomat lub kurier) ani wagi przesyłki.
- Przesyłki realizuję na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, nie prowadzę sprzedaży produktów fizycznych poza granice kraju.
- Produkty wysyłam po zaksięgowaniu wpłaty. Dzieje się to automatycznie po opłaceniu zakupu, jednak z przyczyn niezależnych czas ten może się wydłużyć.
- Nie wysyłam przesyłek za pobraniem.
- Przy zamówieniu na sumę przekraczającą 299 złotych wysyłka jest darmowa.
- Przesyłki nadaję do wysyłki w dniach roboczych, są zbierane przez kuriera w godzinach około południowych.
- Jeśli z przyczyn niezależnych termin nadania przesyłki się opóźni, dostaniesz wiadomość z wyjaśnieniem na maila podanego przy składaniu zamówienia. Jeśli wolisz połączenie telefoniczne, napisz o tym w uwagach przy składaniu zamówienia i podaj numer telefonu.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów w magazynie sklepu pod adresem Bezglutenowe Jadło ul K.K. Baczyńskiego 2B 27-600 Sandomierz. Wysyłka nie występuje, koszt w takiej operacji wynosi 0 złotych. Po zakupie zadzwoń na numer 663 447 364 w celu dogrania terminu odbioru towaru.